在这里主要记录着发生在zikay的网络和电脑上的大小事件,zikay对IT行业的想法,zikay的爱好,以及其它一些有关zikay的日常琐事。此外,zikay可能还会在此写下他在某个时刻对外界的观点和感想,包括但不限于社会、人生等话题。介于这里的一切内容都源于zikay主观上的思考,希望你在阅读的同时,能够给以有价值的反馈。作为Google的重度使用者,zikay要求本站需要Google帐号登入后评论。欢迎保持关注!

星期一, 七月 07, 2008

《We Love Google》——谷歌全球员工自编自导的视频

This video is directed and acted by Google global employees.
The video was uploaded by me just because that,I am a super Google fan and I love Google very very much and I want to share the super beautiful video with everybody including who loves Google like as me.
I always announce that,the copyright of the video belongs to Google company;Anybody mustn't download the video and broadcast the video for any business application.
Google company and me reverse all the rights for the video.
这是由谷歌公司全球员工自编自导的视频。我上传这个视频是因为:我是个狂热的谷歌爱好 者,我非常热爱谷歌,我也希望与所有人包括和我一样热爱谷歌的朋友一起分享之。
我声明这个视频的版权归谷歌公司所有,任何下载该视频和传播该视频以用于商业用途的行 为都是被禁止的。
谷歌公司及上传者保留该视频的一切权利。
谢谢!

没有评论:

发表评论